Wijnkistjes-kunst is een feit!

 

Opmerkelijke Relatiegeschenken

Een gebaar op een speciaal moment. Wijnkistjes-Kunst heeft, met opmerkelijke, waardevolle relatiegeschenken, als doel iets toe te voegen op het vlak van communicatie en relatiemanagement, van aandacht voor momenten die gevierd mogen worden en gebeurtenissen die het waard zijn om bij stil te staan. Kerstpakketten en Kerstgeschenken zijn helder in beeld in ons land. Wijnkistjes-Kunst is hiervoor bij uitstek geschikt, toch wil de onderneming ook verder blikken.

Relatiemanagement
‘Ik wil aandacht schenken aan relatiemanagement via een opmerkelijk geschenk dat -letterlijk- blijft hangen. Het jaar rond zijn er gelegenheden en bijzondere gebeurtenissen die kansen bieden op dit vlak. Relatiemanagement raakt marketing & communicatie en HR-management, het gaat niet om het vinden van een aardig cadeautje, in relatiemanagement gaat het om samen succesvol zijn, waardering uitspreken, naar de toekomst kijken. Goede relatiegeschenken zijn een investering in mensen. Organisaties die op dit vlak actief zijn, weten dat het met de ontvangers van de geschenken iets doet. Het levert sympathie op, commitment en ontvangers doen graag iets terug.’

Communicatie en Kunst
Wijnkistjes-Kunst is geboren vanuit een mix van communicatie en kunst. Maker is Grace van den Dobbelsteen, beeldend kunstenaar, communicatieadviseur en copywriter. In 2010 won zij de Nationale Kunstprijs. Haar kantoor en atelier bevinden zich in Tilburg. “Ik wilde naar een relatie een gebaar maken dat ongewoner was, buiten de geijkte paden. Het moest duurzaam zijn maar ook instant statisfaction geven. Wat ik zocht was niet te vinden. Ik was uit op iets dat in de zakelijke wereld breed wordt gewaardeerd én waaraan expliciete meerwaarde zat. Naar een gebaar waarmee ik zou kunnen zeggen: ik waardeer onze samenwerking oprecht en wil dit met een bijzonder gebaar onderstrepen. Om zo een geste met blijvende waarde te kunnen maken.”
Uiteindelijk ontwikkelde zij zelf een geschenk. Een kunstwerk waaronder een mooie fles wijn of champagne schuil gaat. Wijnkistjes-Kunst is geboren.

Marketingmix
“Ik ben ervan overtuigd dat goede relatiegeschenken in elke marketingmix thuishoren. 70% hiervan wordt door de ontvanger zelf in gebruik genomen. Hier komt een extra dimensie van Wijnkistjes-Kunst om de hoek kijken. De kunstwerken zijn bedoeld om aan de muur te hangen. De herinnering aan de organisatie van wie men het geschenk kreeg, zal hierdoor extra lang blijven hangen. Ik kom graag in contact met organisaties die zich willen onderscheiden. Dan kunnen we samen het verschil maken.”

Nieuw Product
Wijnkistjes-Kunst komt uit met een selectie wijnkistjes voor 1, 2 of 3 wijnen, voorzien van een kunstwerk in de maat van de schuifdeksel; deze is van aluminium. Het concept in deze vorm, met deze combinatie van materialen, helderheid en met deze kunst is nieuw. De kunstwerken zijn authentiek en absoluut de moeite van het bewaren waard, verrassend ook in combinatie met elkaar. De kwaliteit is op alle fronten hoogwaardig.
Als een bedrijf of instelling een special wil laten maken, voor wat betreft de kunst of het formaat wijnkistje, dan behoort ook dát tot de mogelijkheden.

Grace van den Dobbelsteen